پيشنهاد بازي در يك فيلم خارجي به حامد بهداد
 
درباره وبلاگ


بنام خدا و سلام ؛ این سایت را تقدیم میکنم به تمامی هنر دوستان. هدفم: از ایجاد این سایت یجا جمع شدن هنرمندان و هنردوستان عزیز ست.و خبرهای هنری می باشد. کسایی که علاقه دارند میتوانند در خبرنامه عضو شوند و هرروز از مطالب داغ باخبر شوند. و کسایی هم که علاقه به نوشتن دارند می تونند در قسمت پایین گزینه ثبت نام را بزنند و فرم را پرکرده و عضو سایت شوند و در نوشتن و مطالب داغ با نام خودشان منو همراهی کنند. در صورت سوال یا انتقاد پیشنهاداتون می توانید:نظرات سازندتونو ارسال کنید رسیدگی میکنم.سپاس
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 24215
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



ورود خروج
خــــبرهای داغ سینـــما و موسیقی
Bivafa Va Mehrab
چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : مهراب عالمی

خبرآنلاین: فیلم جدید آنجلوپولوس در ترکیه ساخته می شود و محصول فرانسه است و قرار است بازیگران سرشناسی چون مونیکا بلوچی در آن ایفای نقش کنند. تهیه کننده فیلم ونسان کسل همسر مونیکا بلوچی است و از حامد بهداد دعوت شده بود تا یکی از نقش های این فیلم را بر عهده بگیرد. همانطور که دیده می شود او در سفر به ترکیه حتی تا پای تست گویش به ایتالیایی در مقابل خانم بلوچی هم پیش رفت اما در نهایت برای همکاری با آنجلوپولوس به توافق نرسید. دلیل این عدم همکاری نامتناسب بودن نقش پیشنهادی به بهداد با شئونات جامعه ایرانی و پایبندی او به بازی در نقش های متعارف و قابل قبول برای ایرانیان بوده است.

 

از آنجلوپولوس چند فیلم از جمله فیلم گام معلق لک لک و چشم اندازی در مه در ایران به نمایش درآمده اند و او جوایز بسیاری را در جشنواره های بین المللی برده است و از شاخص ترین کارگردانان اروپایی دو دهه اخیر محسوب می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: